سایت تفریحی سرگرمی

ساخت وبلاگ
دنیای هنرمندان دنیای خاصی است. خیلی از آنها بعد از چندین سال که سری در سرها در می آورند، به سراغ کسب تجربه های جدید می روند. یکی از آپشن های اصلی این مدل تجربیات هم رفتن به خارج از کشور است. البته این رفتن ها معمولا به برگشت منجر می شود، فقط زمان آن ممکن است متغیر باشد. برای بعضی ها چندماه است و برای عده ای چند دهه! این لیست جمع و جور تعدادی از چهره های شناخته شده سینما و تئاتر است که در دوره ای مهاجرت کرده اند، برگشته اند یا در انتظار بازگشت شان هستیم. بهروز افخمیبهروز افخمی شش سال پیش عزمش را جزم کرد سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : از مهناز افشار چه خبر,عکس از مهناز افشار,تصاویری از مهناز افشار,عکس از مهناز افشار و شوهرش,عکسهایی از مهناز افشار,عکسهای از مهناز افشار,عکس از مهناز افشار جدید,خبر جدید از مهناز افشار,اخبار جدید از مهناز افشار,خبرهای جدید از مهناز افشار, نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 0:21

با گذشت هر روز، نزدیکی بین شاهرخ خان و پریانکا چوپرا در حال افزایش است. شاهرخ که بخاطر دعوتش از پریانکا چوپرا به مراسم عید باش درمانات درحالیکه با پریانکا خلوت کرده بودند، با بالا بردن ابرو در برابرمخالفت دوستان خودازاین دعوت، ایستاد. این عمل آنها نشان می دهد که آنها درشرکتهای یکدیگرباهم بسیار راحت هستند وبه همین خاطراست که دنیا ورسانه های گروهی، دوستان و خانواده شان را رنجانده وهمه درباره این رابطه نامعقول صحبت می کنند. شاهرخ خان زمان برنامه ریزی شده آنها برای رسیدن به مراسم متفاوت بود اما سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 255 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 0:21

انتخاب دختر شایسته ایران، از ابتکارهای مجله «زن روز» وابسته به مؤسسه مطبوعاتی-انتشاراتی کیهان بود که از سال ۱۹۶۵ آغاز شد. طی ۱۴ سال برگزاری مراسم دختر شایسته ایران، بجز اولین دوره، ۱۳ دختر برگزیده در هر سال به مسابقه انتخاب دختر شایسته جهان فرستاده شدند و از بین آنان الهه عضدی و شهره نیکپور، عنوان دختر شایسته جهان را به‌دست آوردند. این مسابقات تا سال ۱۹۷۸ ادامه یافت و پس از آن، دیگر برگزار نشد. اولین دختر شایسته ایران : سیما ایزَدجو در سال ۱۳۴۴ خورشیدی (۱۹۶۵ میلادی) دختر بهار ایران شد. دوم سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : عکس و تصاویر زیبا,عکس و تصاویر,عکس و تصاویر عاشقانه,عکس و تصاویر زیبا برای پروفایل,عکس و تصاویر غمگین,عکس و تصاویر جالب,عکس و تصاویر تولد,عکس و تصاویر مخصوص کامنت گذاشتن,عکس تصویر زمینه,عکس تصاویر, نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 242 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 0:21

نرگس محمدی بازیگر کشورمان مدل تبلیغاتی یک گالری تولید کننده طلا و جواهر شده است. این بازیگر ۳۱ ساله به عنوان مدل تبلیغاتی الی گالری فعالیت می کند. عکس جدید نرگس محمدی نرگس محمدی مدل تبلیغاتی الی گالری سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : عکس های جدید,عکس های جدید بازیگران,عکس های جدید شراره رخام,عکس های جدید الکسیس,عکس های جدید دنیا جهانبخت,عکس های جدید سوزان روشن,عکس های جدید بازیگران ایرانی در اینستاگرام,عکس های جدید عاشقانه,عکس های جدید پولاد علمدار,عکس های جدید پروفایل, نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت: 4:18

ناگفته های عجیب امین حیایی از صحبت درباره طلاقش تا ...

امین حیایی در مصاحبه ای که با فریدون جیرانی در یک برنامه اینترنتی داشته حرف های جالب و خواندنی در مورد خودش زده است.

امین حیایی در این مصاحبه گفته است:

* فوت خواهرم دریچه ای بود برای ورود به سینما؛ سومین روز درگذشت خواهرم بود که برای اولین فیلم سینمایی ام به من زنگ زدند.

* من از بچگي عاشق پيشه بودم و با هر کسی دوست می شدم ميخواستم بگيرمش اما هميشه در عشق شکست ميخوردم …

* ازدواج اولم به سال نکشید و به طلاق منجر شد.

* اولين فيلمي که نقش اول بودم «قرمز» بود؛ تست زدم و ۲۰ دقیقه بازی کردم و حتی سکانس آخر فیلم هم سایه خودم در فیلم است اما به ناگاه قید کار را زدم.

* خیلی ها می‌گویند با شریفی نیا کار نکن اما من با او نون و نمک خورده ام.

* بسته به لوکیشن، حجم کار و میزان انرژی دستمزد تغییر می کند. یک کار کردم با ۵۰ میلیون. کاری هم بوده که ۳۰۰ میلیون گرفتم!

* از ییژن مرتضوی (خواننده و ویولونیست لس آنجلسی) و خانواده اش به خاطر «اخراجی‌ها» عذرخواهی می کنم.

* تتلو کارش خاص است و متفاوت.

* محسن چاووشی را در «سنتوری» شناختم ولی کار زنده از ایشان ندیدم.

*بهرام رادان دوست دوران شباب است. همان موقع که هنوز وارد سینما هم نشده بود، بهش گفتم تیپ تو خوراک سینماست.

* چه کلینتون رییس جمهور شود چه ترامپ، هر دو از بالا دستور می گیرند.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت: 2:44

تصویر جشن تولد مادر هانیه توسلی در کنار دخترانش

هانیه توسلی بازیگر کشورمان به همراه خواهرانش جشن تولد زنانه ای برای مادرشان گرفتند.

در ادامه عکسی از جشن تولد مادر هانیه توسلی در کنار دخترانش را مشاهده می کنید.

عکس جشن تولد مادر هانیه توسلی در کنار دخترانش

تصویر جشن تولد مادر هانیه توسلی در کنار دخترانش

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت: 2:44

ستاره بودن ساده نیست، به خصوص اگر که یک مادر هم باشی. ناتالی پورتمن در فیلم «قو سیاه» درخشید اما آیا او در زندگی واقعی خود هم این گونه است؟ یا این که واقعا می تواند برای فرزندانش هم به همان اندازه بی نقص باشد؟ چگونه مادران شاغل میان زندگی خانوادگی و زندگی شغلی خود تعادل ایجاد می کنند؟ کدامشان در این راه موفقند؟ ما در اینجا نام ستاره هایی را که توانستند در کنار حرفه خود، از پس مادر بودن نیز به خوبی برآیند، برایتان آورده ایم.

آنجلینا جولی

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند
«به نظرم مادرانی که شرایطی مانند من دارند باید خدا را شکر کنند زیرا ما استطاعت مالی لازم و کمک های دیگران را برای بزرگ کردن فرزندانمان داریم. مادرانی که مجبورند فرزندان خود را به تنهایی بزرگ کنند، واقعا در شرایط سختی به سر می برند. هر وقت که من احساس کنم کارهایم زیاد شده و وقت سر خواراندن هم ندارم، نیمی از آنها را رها می کنم تا وقتم آزادتر شود. من شرایطی را که مجبورم فقط با سرعت هر چه تمام تر از این شاخه به آن شاخه بپرم، دوست ندارم و به محض این که خانواده ام به من محتاج باشند، کنارشان هستم.»

ویکتوریا بکهام

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند
«درست مثل تمام مادران دیگر، من هم همیشه تمام تلاشم را می کنم تا بهترین مادر دنیا باشم. اگر چه من برای آنها سمبل زنی سخت کوش و فعال در کار هستم اما از طرف دیگر هر آنچه از دستم بر بیاید را برای فرزندانم انجام می دهم. درست است! من مجبورم گاهی به مسافرت بروم و آنها را تنها بگذارم اما خب واقعا دلم برایشان تنگ می شود.»

کیت هادسون

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند

اگر چه من یک مادر موفق هستم اما در عین حال نقش یک پدر را هم برای فرزندانم بازی می کنم. مسئولیت این کار ساده نیست اما من از این که انسانی کامل باشم، لذت می برم.»

بیانسه

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند

«پس از به دنیا آمدن فرزندم، احساس کردم که نه تنها از فرزندم بلکه از خودم هم به عنوان یک زن باید مراقبت کنم. این کار برای من یک هدف است. این که من هنوز هم زنی قدرتمند هستم و در کنار دخترم می توانم مادری دلسوز هم باشم، خوشحالم. البته برقراری تعادل میان این دو ساده نیست اما خدارو شکر من از عهده اش به خوبی بر آمدم.»

میشل اوباما

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند
«من کار نیمه وقت را به این دلیل که بتوانم به فرزندانم رسیدگی کنم، انتخاب کردم. من دوست دارم فرزندانم را به مدرسه برسانم یا با آنها به گردش بروم، به همین دلیل این  راه را که به نظرم ارزشش را دارد، انتخاب کردم. ایجاد تعادل میان این دو وظیفه تمام مادران است.»

اسکارلت جوهانسن

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند

«درست است! مادران گاهی خودشان را فدای فرزندانشان می کنند اما در این راه هم باید تعادل ایجاد کرد. من یک مادرم اما دوست دارم سالی یک بار فیلم بازی کنم، برای خودم کار کنم یا به تئاتر بروم. انجام این کارها اگر چه استرس زاست اما من توانستم میان آنها تعادل ایجاد کنم.»

کیت وینسلت

 

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند 

 

 

 

«این که بتوانی در آن واحد یک همسر ایده آل، یک مادری نمونه برای فرزاندان و زنی که برای آرزوهایش می جنگد باشی، واقعا کار دشواری است. بازیگری واقعا کار سخت و زمان بری است که انرژی زیادی از من می برد اما تحت هر شرایطی فرزندانم اولویت زندگی من هستند. من و همسرم سعی می کنیم که در مقابل آنها در مورد کار و سختی هایش با هم صحبت نکنیم.»

درو بریمور

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند

«خانم ها نمی توانند در آن واحد همه مسئولیت ها را به عهده گیرند. در این شرایط آنها مجبورند یک تصمیم بگیرند و حتی ممکن است اشتباه کنند و نتیجه آن طور دیگری از آب در آید. ذهن من مدام درگیر این مسائل است اما هم این که در محیط کار زنی محبوب و در خانه همسر و مادری دوست داشتنی هستنم، فکر می کنم که از عهده اش به خوبی بر آمده ام.»

ریس ویترسپون

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند

«هیچ کس کامل نیست اما همه مادران فرزندانشان را از ته قلب دوست دارند و برای آنها بهترین خود را می گذارند. فرزندانم همیشه به من افتخار می کنند و این برای من همه چیز است. مادر من کارمند بود و من به او افتخار می کنم. او برای من هم معلم بود و هم پرستار. هیچ وقت نمی توانم زحمت های او را جبران کنم.»

هیلاری کلینتن

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند

«به نظرم موضوع فرزند دغدغه ای مختص خانم ها نیست بلکه این موضوع به خانواده و کل جامعه باز می گردد. تعادل میان کار و فرزند، کاری است که همه ما هر روزه انجامش می دهیم و هیچ درست و غلطی برای آن وجود ندارد. در واقع هر کس با توجه به شرایط خود باید بهترین مسیر را انتخاب کند و حتی این مسیر هم ممکن است در دوره های مختلف زندگی مدام تغییر کند.»

نائومی واتس

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند

«من در دنیای بازیگری آرزوهای بزرگی دارم اما به دلیل فرزندانم، که همیشه محتاج من اند، نمی توانم به تمام آنها جامع عمل بپوشانم و این واقعا غم انگیز است اما تا جایی که می توانم سعی کرده ام میان این دو تعادل برقرار کنم.»

دمی مور

 بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند

«من از تمام محدودیت ها بیزارم و اگر در زندگی با مانع ای روبه رو شوم، آن را از سر راهم بر می دارم. اصلا چرا یک زن نتواند میان کار و زندگی اش تعادل ایجاد کند؟!»

جسیکا آلبا

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند

«شاید تا قبل از بچه دار شدن اولویت زندگی من کارم بود اما پس از آن همه چیز تغییر کرد.  من سعی می کنم بهترین زندگی را برای فرزندم فراهم کنم، پس طبیعی است که بیشتر وقتم را با او  بگذرانم.»

ناتالی پورتمن

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند

«من همیشه برای خودم قانون می گذارم اما کمی بعد آنها را می شکنم. مثلا به خودم می گویم که هفته ای سه بار ورزش کنم اما آنقدر سرم با فرزندانم گرم می شود که تمام آنها را فراموش می کنم. کودک بودن، به خصوص زمانی که در آغوش مادرت هستی، واقعا لذت بخش است.»

شکیرا

بازیگران و افراد مشهوری که مادرانی نمونه هستند
«به نظر من مادرهای ما خیلی راحت از ما بوده اند. همان طور که می دانید من یک زن شاغلم و هنگام زایمان مدام استرس این را داشتم که از دو ماه بعد باید به سر کارم باز گردم. من مانند زنان دیگر تا چند ماه پس از تولد فرزندم، استراحت نکردم. شکایت نمی کنم اما این دوره ای از زندگی ام بود که بسیار برایم سخت گذشت. خداروشکر همسرم همراه من است و در نگهداری کودکانم به من کمک می کند.»

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت: 2:44

عکس هایی از کشف حجاب «سروین بیات» همسر رضا قوچان نژاد

چند وقت پیش رضا قوچان نژاد با خواهر ساره بیات ازدواج کرد که خبر ازدواج این دو در رسانه های بسیار بازتاب داشت. سروین بیات به دلیل شغل شوهرش این روزها در هلند زندگی می کند. سروین بیات مسر رضا قوچان نژاد به تازگی عکس هایی بدون حجاب از خودش را منتشر کرده است.در روزهایی که شبکه های اجتماعی بسیار فراگیر شده، بدون شک انتشار این تصاویر آن را از حالت خصوصی درمی آورد. خوب است مسئولین فوتبال کشورمان به بازیکنان ملی پوش تذکرات لازم را گوشزد کنند.

عکس هایی از کشف حجاب «سروین بیات» همسر رضا قوچان نژاد

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : , عکس هایی از بهشت واقعی , عکس هایی از بهشت , عکس هایی از الکسیس , عکس هایی از عالم برزخ , عکس هایی از شب قدر , عکس هایی از شب اول , , عکس هایی از تهران , عکس هایی از تنهایی , عکس هایی از طلا گلزار , عکس هایی از صدف طاهریان , , نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت: 11:59

عکس های شیک ترین مدل مانتوهای ساتن

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

مدل مانتو جدید ساتن

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

مدل مانتو ساتن مجلسی

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

شیک ترین مدل مانتو

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

مدل مانتو ساتن زنانه

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

عکس های مدل مانتوهای ساتن شیک و مجلسی

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : , عکس های مدل های زن ایرانی , عکس های مدل مو مردانه , عکس های مدل مو پسرانه , عکس های مدل های ایرانی , عکس های مدل مو , عکس های مدل موی پسرانه , عکس های مدلینگ الهام عرب , عکس های مدلینگ ایرانی , عکس های مدل لباس , عکس های مدل مو دخترانه , , نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت: 11:59

فروش سارافون ارزان

ست سارافون و دامن شلواري نيلوفر

1436632136

این اولین بار است که یک ست سارافون و دامن شلواري در اینترنت در فروشگاه اصل فروش ارائه می شود.

ست سارافون ودامن شلواري نيلوفر با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها

روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا

محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست

پرداخت نمایید.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۴۵۰۰۰ تومان پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

1352971655

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : , تصاویر بازیگران و همسرانشان , عکس بازیگران و همسرانشان جدید , عکس بازیگران و همسرانشان ایرانی , عکس بازیگران و خانواده هایشان , عکس بازیگران و فرزندانشان , عکس بازیگران وهمسران , عکس بازیگران و همسرانشان خارجی , عکس بازیگران و بیوگرافی , تصاویر بازیگران ایرانی و همسرانشان , , نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت: 11:59

اگر شما دچار افزایش وزن هستید و می خواهید از دست چربی شکمی رها شوید، راه و روش های طبیعی را درپیش بگیرید.

با این معجون معجزه آسا چربی شکم خود را آب کنید

مشکل افزایش وزن و چاقی در کشورهای صنعتی بسیار شایع است به عنوان مثال سال ۲۰۰۸ در آمریکا حدود ۸ / ۳۳ درصد بزرگسالان و ۱۷ درصد کودکان دچار چاقی بودند.
همه دست اندرکاران بخش بهداشتی و درمانی متفق القول هستند که بدن انسان فقط هنگامی وزن طبیعی خود را بازمی یابد که سالم باشد و سالم بودن بدن مستلزم رعایت اصول تندرستی و مصرف مقدار فراوان سبزی ها و میوه هاست.

به گزارش سایت “هلثی فود استیل”، مصرف مخلوط موز می تواند چربی شکم را آب کند و شما را از چند کیلو وزن اضافی برهاند.

مخلفات مخلوط موز برای آب کردن چربی شکمی
یک موز رسیده
یک قاشق بزرگ زنجبیل پوست کنده
یک لیوان توت یخ زده
دو قاشق بزرگ آرد دانه تازه برزگ (کتان)

روش تهیه مخلوط موز :
مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.
مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

1

فواید مخلوط موز :
موز سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان، قند طبیعی و فیبر است که همه این مواد برای بدن مفید است و باعث افزایش کارایی آن می شود. موز همچنین باعث تنظیم قند خون می شود و به هضم و جذب مواد غذائی بسیار کمک می کند و بدن را نیز از ریزپسماندها و مواد سمی پاک می کند و چربی هائی را که در اطراف شکم جمع شده است، آب می کند و کاهش می دهد. موزگذشته از این فواید، باعث احساس سیری می شود و شما را از خوردن میان وعده ها یا غذاهای آماده یا چرب یا بسیار شیرین و متعاقب آن افزایش وزن بازمی دارد.

زنجبیل نیز برای بدن انسان بسیار مفید است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف زنجبیل متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را بهبود و تسریع می بخشد و باعث آب شدن چربی شکمی می شود و اشتهای انسان را تنظیم می کند و باعث رفع یبوست می شود.
آخرین گزارش مجله “بیوتک بیزینس ویک” نشان می دهد که زنجبیل باعث احساس سیری می شود و مصرف یک لیوان چایزنجبیل پیش از غذا باعث کاهش احساس گرسنگی می شود و متعاقب آن فرد را از خوردن غذای بسیار بازمی دارد.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت: 5:11

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی ۱۲ مرداد ۹۵

اینستاگرام این روزها تبدیل به دفتر خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده نیز هم از این طریق با طرفداران خود در ارتباط هستند و هم سعی دارند با این روش هواداران بیشتری برای خود پیدا کنند. حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند و شهرت بیشتری برای آنها به ارمغان می آورند. در این مطلب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

 با کمی دقت می توانید «رزی هانتینگتون» را در شیشه عینک «جیسون استتهام» ببینید.

 اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

«جنیفر لوپز» هم وارد دنیای طراحان شده و می خواهد با «جوژپه زانوتی» طراح سرشناس کفش های زنانه همکاری کند. اگر ذوق او در طراحی لباس به خوبی سلیقه اش در لباس پوشیدن باشد نتیجه حتما عالی خواهد بود.

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

«مت دیمون» این روزها با قسمت جدید مجموعه پرطرفدار «بورن» با عنوان «جیسون بورن» روی پرده سینما قرار گرفته است.

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

«مریل استریپ» لباسی با طرح پرچم آمریکا به تن کرده و مثل خیلی دیگر از هنرمندان به حمایت از «هیلاری کلینتون» پرداخته و در مدح او سخنرانی کرد.

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

«کیتی پری» نیز همچنان به حمایت از نامزد انتخاباتی محبوب خود ادامه داده و او را بهترین انتخاب برای افراد روشن فکر از جمله خودش، خواند.

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

دیدن «راک» با آن همه کبکبه و دبدبه ، در حال عوض کردن پوشک دختر کوچولویش او را برای ما حتی از قبل هم دوست داشتنی تر می کند. به قول خودش وقتی دخترش شماره دو داشته باشد او مرد شماره یک میدان است!

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

«جیمز فرانکو»  در صحنه ای از فیلم « در نبردی مشکوک» که تهیه کننده و کارگردان آن خودش است و چهره های سرشناسی از جمله خودش، «رابرت دووال» و سلنا گومز در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم در فستیوال فیلم ونیز افتتاح خواهد شد.

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

«بیانسه» و دختر ۴ ساله اش «بلو آیوی» در حال گذراندن تعطیلات تابستانی.

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

در موفق بودن «جاستین بیبر» هیچ شکی نیست، ولی هنوز خیلی راه مانده تا بخواهد به حدی برسد که با کسی مثل «الویس پریسلی» مقایسه بشود.

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

«لئوناردو دی کاپریو» روی کشتی Alucia و در کنار دریانوردان در حال ساخت مستند جدیدش در مورد تغییرات آب و هوایی.

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

 «سلنا گومز» همچنان با انرژی و انگیزه بسیار در گیر و دار تور آلبوم «Revival».

اینستاگرم گردی در صفحات ستاره های خارجی 12 مرداد 95

«کیم کارداشیان» و همسرش «کانیه وست»، خدا و الهه خود خفن پنداری، جلوی دوربین مجله «هارپرز بازار».

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت: 5:11

پیتزا غذایی است به شکل نان گِرد صافی که در فر پخته می‌شود و معمولاً روی آن را با سس گوجه فرنگی و پنیر می‌پوشانند؛ به علاوه دیگر مواد دلخواه را هم روی نان اضافه می‌کنند. پنیری که استفاده می‌شود معمولاً پنیر موزارلا یا پنیر پیتزاست. میخواهیم محبوب ترین پیتزاها در دنیا را بشناسیم.

موتزارلا، ریحان تازه و سیر از عنصر اضافی پیتزای ناپل هستند

 با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

پیتزا در شهر ناپل ایتالیا یک غذای محبوب است و برای همین سازمانی تحت عنوان انجم پیتزای ناپل در این منطقه به حفظ اصالت این غذا می پردازد. از خصوصیات پیتزای شهر ناپل می توان به ضخامت دو میلی متری آن و طبخ در مدت زمان ۶۰ تا ۲۰ ثانیه روی اجاق سنگ و آتش چوب بلوط اشاره کرد.


در برزیل پیتزا بومی آن با موادی همچون ژامبون، پنیر، ذرت، نخود سبز، و مغز خرما پر می شود

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

پیتزای نیوهاون ایالت کانکتیکات بی نهایت نازک و ترد است و از حداقل پنیر استفاده می شود

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

در نیوهاون ایالت کانکتیکات، پیتزا در فرهای آجری پخته می شود. این پیتزا بی نهایت نازک و ترد است و از حداقل پنیر استفاده می شود. علاوه بر سس و ژامبون، این پیتزا حاوی روغن زیتون، پونه کوهی، پنیر رنده شده، و سیر خرد شده است.


تارت فلامبیه یک مدل پیتزای منطقه آلزاس فرانسه است

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

تارت فلامبیه یک مدل پیتزای منطقه آلزاس فرانسه است که از خمیر پوسته ای با کرم خاصی از پیاز و گوشت خوک تشکیل شده و معمولا روی فر آجری پخته می شود. این پیتزا بی نهایت نازک و ترد است.


پیتزای برلوسکونی فنلاند جایزه مسابقه بین المللی بهترین پیتزا را بدست آورده است

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

پیتزای برلوسکونی فنلاند از گوشت دودی گوزن، پنیر و پیاز قرمز تشکیل شده است. علت انتخاب این اسم تمایل سیلویو برلوسکونی به آن است. این پیتزا جایزه مسابقه بین المللی بهترین پیتزا را بدست آورده است.


پیتزای بول گوگی، طعمی شیرین و شور دارد

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

در کره یک گاز از پیتزای بول گوگی حاوی گوشت گوساله، سس گوجه، پنیر، قارچ توفین، فلفل دلمه ای، و کیمچی است. این پیتزا طعمی شیرین و شور دارد.

در شیکاگو، پیتزا ضخیم و پر از پنیر و سس گوجه است

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

در هندوستان پیتزا را با ترشی زنجبیل، گوشت چرخ شده گوسفند، و نوعی پنیر بومی پر می کنند

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

پیتزایی که در نیویورک طبخ می شود از نانی نازک و ترد برخوردار است

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

پیتزایی که در نیویورک طبخ می شود از نانی نازک و ترد برخوردار است و به جای ظرف روی سنگ طبخ می شود.

پیتزای فرانسوی علاوه بر گوشت و پنیر و سس، حاوی یک عدد تخم مرغ نیمرو شده نیز است

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

سوئد مهد انواع پیتزا است

 با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید
سوئد مهد انواع پیتزا است. یکی از محبوب ترین آنها پیتزای موزی با بادام هندی، ژامبون دودی و پودر کاری است.

در پیتزای هاگیز از دانه های معطر نیز در این پیتزا استفاده می شود

 با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

پیتزا اسکاتلند هاگیز نام دارد و محتویات آن شامل قلب، جگر سفید و سیاه گوسفند به همراه پیاز، بلغور، جو دوسر و ادویه است. از دانه های معطر نیز در این پیتزا استفاده می شود.


مایو جاگا نوعی پیتزا در ژاپن است

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

مایو جاگا نوعی پیتزا در ژاپن است. این پیتزا از سس گوجه، پیاز، ذرت، پاپریکا، گوشت خوک و مایونز تهیه می شود.


برای پیتزا هاوایی از میوه های استوایی همچون آناناس، فلفل، و قارچ استفاده می کنند

با لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزا های دنیا آشنا شوید

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت: 5:11

مراسم ازدواج مجری زن معروف/تصاویر

ژیلا صادقی که ۴۳ سال دارد، به همه شایعات در مورد ازدواجش با بازیگران و مجریان مختلف پایان داد و به طور رسمی اعلام کرد که ازدواج کرده است.

ژیلا صادقی و همسرش محسن رجبی دو ماه قبل به عقد هم درآمده و ازدواج کردند که عکس مراسم عقد ژیلا صادقی و محسن رجبی به تازگی منتشر شده است.

محسن رجبی همسر ژیلا صادقی کارمند ساده ای بوده است که هم اکنون رستوران دار است.

ژیلا صادقی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ می باشد.

مراسم ازدواج مجری زن معروف/تصاویر

مراسم ازدواج مجری زن معروف/تصاویر

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت: 20:23

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (۳۳)

سنتی نمایی؛ در این حالت نصفه شبی کمی نور فیروزه ای و قرمز را روی صورتمان باز می تابانیم! تا با شال روی سر کمی سنتی بنماییم، بلکه تنوعی شود در حالت مدرن نمای روشنفکر پسند(چقدر سخت بود).

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

لوریس چکناواریان وقتی بهروز وثوقی بود.   

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

حالت این دوست عزیز زیر ساطور بیشتر مبهوت ورود یک بازیگر فیلم های خاص آمریکایی به وطن است،  تا ترس از داعش.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

رپورتاژ سلفی؛ به کافه می روید، از نسبت خودتان با کافه می گویید.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

بی حرف و حدیث البته با حدیث.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

یک عاشقانه ی سرخابی؛ با آرزوی تداوم لبخند مشترک.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

یعنی الان می خوای بگی قلبت مهربونه؟ این عادت شکنی در راستای خود مهم پنداری نیست؟چرا فکر می کنی باید با تو باشیم؟ نه خدایی چی فک کردی؟

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

فکر همه جایش را کرده بودی، الا آن اسپیلت گوشه تصویر، کل یوم(کلهم) دارچین زده به عکس و لباس هایت.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

آرزوی تندرستی، پدیده ای که در غیبتش حضور بیشتری دارد، دم شما هم گرم جناب سلطانی.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

سنتی نمایی ایپزود ۳: هر چه آن ابروهای پیوسته خاتون طور است، آن تجهیزات آتلیه ای کلیپ گونه می نماید، سنت نمایی هایتان را دقت کنید!

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

جوری نوشته ای مردادی که انگار مورد لطف خاص خدایی، به هر حال هر کسی در یک زمانی به دنیا آمده است دیگر، ماه تولد که افاده ندارد، آبانی هم که نیستی حداقل!

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

انصافا خیلی شبیه تام هنکس است. حق دارد آرش خان که ژست یک شکارچی را به خود بگیرد، فکر کن فارست گامپ را در جمهوری ببینی که از دویدن خسته شده و منتظر ماشین است! انگار دریاچه ارومیه احیا شده، انگار کسی بیشتر از دو میلیون حقوق نمی گیرد انگار که اصلا سیستان و بلوچستان و خوزستان گرد و غبار ندارد، مگه میشه؟

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

مورد تام و تمام یک خودشیفتگی حنجروی (یعنی خودشیفته ای که از حنجره اش نمایان می شود).

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

نخند! خنده نداره! خیلی هم قشنگه،اصلا دوس داشته اینجوری طراحی کنه، همه حق تغییر دارند، بعضیا همه تَرَند یعنی بیشتر حق دارند، بعضیا حق دارترند یعنی بیشتر همه ترند، بعضیا اصلا کارگردان ترند، یعنی حق دارترند یعنی همه ترند، اصلا بعضیا بعضیا نیستند بعضیا همه اند.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

اینجاس که یک ترانه آذریِ «بو داغدان آشماغ اولماز، قیرمیزی باشماغ اولماز» به صورت خیلی قوی نقض میشه!

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

رنج زندگی با الهام چرخنده ابعاد فلسفی خاصی به فرشید نوابی داده! الهی بمیرم! پشت هر مرد با معرفت و فیلسوفی یک زن چرخنده قرار دارد.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

جوانان دهه شصت ساده بودند صورت ها دست کاری نمیشد، ولی انصافا گوریل که نبودند، موهای صورت عطاران تا ابرویش بالا آمده، ما دیده ایم آن روزها را والا که این طور نبود! روح خسرو معتضد به گریمور ها هم حلول پیدا کرده حتی تاریخ نزدیک را هم وارونه می کنند! (از طرف یک برخورده ی دهه شصتی).

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

نگاه سیامک انصاری خودش گویای همه چیز است! تنها خداست که از نگاه تو زیباتر است من حرف هایم را سکوت می کنم.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

من مانده ام با این همه عصیان و اِگزَجِره ی درون اندیشه خانم چگونه شعر می گوید؟ قطرات آب هم روی صورتش ترسیده اند! شعر از کجای تو سرازیر می شود؟

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

چیپ بودن و زردانگی مثل آپاندیس است از یک جایی بالاخره باید بیرون بزند.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

خدا نکند شما مرد عمل باشی، مرد عمل اوس تقی سریال آینه عبرت بود و بس وگرنه که ما همه نهایتا تخمه می شکنیم!

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

مثلا چه چیز هایی جز وهمی نیست؛ قدرت بازیگری شما؟ خوش عکسی ات؟ گردنبند ولنگارت؟ امیر حسین جان شما اوهامی نه وهم.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

منم از کودتا فرار می کردم شب و روز خدا را شکر گذار بودم آن هم قهرمانانه، فکر کنی فرار کنی قهرمان هم بشوی، چه شود.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

امیر جعفری از اینکه برادرزاده اش را بغل کرده است واقعا خیلی خوشحال است، دلیل این خوشحالی چه می تواند باشد؟

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

ژیلا خانم صادقی سر سفره ی بخت، با آرزوی سپید بختی.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

این تصویر کپشن ندارد، فقط احترام دارد برای دو ذهن خلاق سینمای ایران یکی همچنان خلق می کند و دیگری را فقط فرصت کشفش را داریم.  

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

هستی در حالتی که هستی و نیستی یا کمی هستی و کمی نیستی یا بین هستی و نیستی.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

بنده خدا! آخی.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

تبریک تهمینه میلانی به استاد خود به مناسبت تولدش.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

 آخی! بچه رو سورپرایز کردن خجالت کشید. ناز بشی.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

علیرضا حقیقی هنوز نتوانسته است با تمدن ارتباط برقرار کند و از نقاشی برای بیان احساسات و خواسته هایش استفاده میکند، برای همین کپشن این عکس شبیه تصاویر موجود در غارها میباشد.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

– حامد چنتا کوسه دنبالت بود؟
 + دو تا داداش، دو تا!

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

  خانواده قاسمخانی ها و رفقا.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

بیوک میرزایی به همراه دخترش در جشن حافظ. بیوک خان برای اینکه حوصله اش سر نرود با خود روزنامه آورده تا جدولش را حل کند.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

پژمان بازغی با این تی شرت حمایت خود را از «جان اسنو» به عنوان پادشاه به حق «وینترفِل» اعلام کرد.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

من از شما میپرسم، سمت راستیه کیه؟

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

حسن جوهرچی بعد از خواندن فاتحه بر سر مزار اخوان ثالث، همچنان منتظر برای پهن شدن سفره شام.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

– یه بوس بده به عمو
 + نمیخوام سیبیلات اذیتم میکنه    

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

با توجه به چثه شما علی جان، گزینه مناسبی برای گرم کردن جای پادشاه قبل از خوابش در روزهای سرد زمستان می شوید.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

پست پر از عشق محمد بحرانی برای حافظ ناظری و رامبد جوان.  

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

تبریک بابک صحرایی به مناسبت زادروز استاد مسعود کیمیایی.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

بهرنگ جان شماره مرکز سولاریوم ایشون رو هم بگیر، احتمالا برای عکس بعدی ات با کپشنِ «پوستی خاص با» لازمت می شود.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

رضا رفیعی و حاج حسن خمینی در حال خوشگذرانی.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

در اصل سیندرلا ۳ خواهر ناتنی داشت که نامش نامش «بیژوش» بود. او برای کسب علم و هنر به ایران سفر کرد و با پیشرفت در زمینه علم اکسیر جوانی را کشف نمود و به دنبال علاقه اصلی خود یعنی بازیگری رفت، نامش را به «بهنوش» تغییر داد و با هنر جادوئیِ خود فالوئرهای بسیاری پیدا کرد.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

رز رضوی و زهره حمیدی تصمیم گرفتند به تماشای تئاتر بهزاد محمدی بروند و در آخر یک عکس بگیرند، این همه برنامه ریزی برای یک عکس!

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

بهنام تشکر مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود و با این عکس این روز را جاودانه کرد، دو عزیز دوست داشتنی تلویزیون.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

الهی آمین پرستو جان، خداوند پدر و مادر همه را برایشان نگهدارد.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

استایل جدید شراره رخام. حکایت است که هر چه قدر موها کوتاهتر باشد، به بلندی پلک ها باید افزوده شود تا کمبودی حس نشود.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

یک عکس زیبا از دو خانم خوش پوش، بهاره کیان افشار و سحر دولتشاهی.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

خانم تیرانداز چه پسرخاله موشی دارین، خدا برایتان نگهدارد.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

تلاش جانیار برای فرار از چنگال پدر و حاصل حباب هایی که میبینید.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

پست تبریک گلاره عباسی به مناسبت زادروز استاد ادبیات ایران، محمود دولت آبادی. با آرزوی طول عمر و سلامتی برای این گنج ادبیات ایران زمین.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

عکس قدیمی ایرج نوذری از مجریان امروزی و پیشکسوتان تلویزیون. آیا شما هم متوجه شباهت بسیار زیاد بهمن هاشمی با هومن حاج عبداللهی در این عکس شده اید؟

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

نظریه تکامل ریش:
 ریش ابتدا از میرزاجانپور آغاز گردید، سپس بعد از گذر سال ها در فرهاد قائمی دچار تغییراتی گردید و در نهایت به صورت تکامل یافته امروزی در عادل غلامی پدیدار گشت!

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

ترانه علیدوستی هم یک رول از این نایلون های حبابدار ضربه گیر به دخترش داده است تا وقتی بزرگ شد دیگر عقده ترکاندن آنها را نداشته باشد.

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

ارسلان جان این همه ترس و وحشت برایت خوب نیست، خدایی نکرده ریش هایت میریزد!

تصاویر دیدنی و جذاب بازیگران در شبکه‌های اجتماعی (33)

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت: 20:23

مد دائم در حال تغییر است. بازیکنان فوتبال نیز هم‌چون بسیاری از اعضای جامعه از مد پیروی می‌کنند. تصاویری از روند تغییر لباس ستارگان فوتبال ایران پس از انقلاب سال ۵۷ را ببینید.

علی پروین پس از انقلاب اسلامی

 تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان
تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

مد دائم در حال تغییر است.  زمانی نه چندان دور رضا شاهرودی (نفر دوم از سمت چپ) با این تیپ “از خوش‌تیپ‌های ایران بود”.

عادل فردوسی پور و جواد خیابانی

 تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

از راست به چپ: نادر محمد خانی، علی اصغر مدیر روستا، جواد منافی، حمید استیلی و علی دایی.

 تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

محمد خاکپور، کریم باقری و علی دایی ستارگان محبوب فوتبال زمان خود.

تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

فرهاد مجیدی و داریوش یزدانی از ستارگان سابق باشگاه استقلال.

تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

افشین پيروانی، بهروز رهبری‌فرد، پرویزبرومند، مهدی هاشمی‌نسب و فرهاد مجيدی.

تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

خداداد عزیزی از ستارگان سابق تیم ملی فوتبال ایران.

تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

ادموند بزیک، علی موسوی و علی انصاریان در کنار محمد اصفهانی.

تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

علی دایی و کریم باقری که در صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی سال ۹۸ نقش عمده‌ای داشتند.

تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

مهرداد میناوند، مهدی مهدوی‌كيا، یحیی گل محمدی، ادموند بزیک، رضا ترابيان و ناصر محمدخانی.

تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

محمود فکری، رضا عنایتی، امیرحسین صادقی، بهشاد یاورزاده، علیرضا منصوریان و میثم بائو ستارگان باشگاه استقلال در سال ۸۴.

 تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

رضا جباری، حسن خان محمدی، حامد کاویانپور، اسماعیل هلالی، بهروز رهبری‌فر، علی انصاریان و فرشید کریمی.

تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

ناصر محمدخانی، یحیی گل‌محمدی، مهدی مهدوی‌کیا و افشین پیروانی در سال‌هایی نه چندان دور.

 تصاویر دیدنی از تیپ و ظاهر فوتبالیست های ایرانی در گذر زمان

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت: 20:23

مراسم جشن تولد شقایق فراهانی در کنار خانواده/تصاویر

شقایق فراهانی نقش هایش در فیلم های چتری برای دو نفر، پروانه ای در باد و سریال کلاه پهلوی را ماندگار می داند. او از کودکی در کنار پدر و مادرش در تئاتر بازی می کرد. او با حضو در فیلم لیلا به سینما آمد. در بزرگسالی با بازی در فیلم پروانه در سطح بین المللی توانست موفق شود.

مراسم جشن تولد شقایق فراهانی در کنار خانواده/تصاویر

مراسم جشن تولد شقایق فراهانی در کنار خانواده/تصاویر

عکس بازیگران زن در جشن تولد شقایق فراهانی

مراسم جشن تولد شقایق فراهانی در کنار خانواده/تصاویر

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت: 18:44

عکس بلیک لایولی

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس جونو تیمپل

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس کایلی مینوگ

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس سیارا

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس الساندرا آمبروزیو

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس لیدی گاگا

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس سلنا گومز

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس بیانسه

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس هلی بری

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس الیسون گلدفرپ

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس الیزابت جگر

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس سارا جسیکا پارکر

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس جولیا رابرتز

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس کیت هادسون

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس  لیونا لوئیس

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس  اسکارلت جوهانسون

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس شکیرا

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس تیلور سویفت

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس امبر هرد

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

عکس سولانج نولز

عکس های بازیگران و ستاره های زن زیبا با موهای فرفری

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت: 18:44

لیندا کیانی و آشا محرابی در حافظیه شیراز/تصاویر

لیندا کیانی بازیگر ۳۶ ساله به شیراز سفر کرده و عکس هایی به یادگار در حافظیه گرفته است.

در این عکس ها  لیندا کیانی در کنار آشا محرابی و احسان کرمی دیده می شود.

لیندا کیانی و آشا محرابی در حافظیه شیراز/تصاویر

عکس یادگاری لیندا کیانی و احسان کرمی

لیندا کیانی و آشا محرابی در حافظیه شیراز/تصاویر

عکس لیندا کیانی در کنار آشا محرابی و احسان کرمی

لیندا کیانی و آشا محرابی در حافظیه شیراز/تصاویر

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت: 18:44

شایعه یا واقعیت؟!؛ طلاق ترانه علیدوستی از همسرش

زمزمه هایی مبنی بر جدایی ترانه علیدوستی و همسرش در گوشه و کنار شنیده می شود که تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن شنیده نشده. بعید نیست که در پی مسئله تتو دست هایش و حرف هایی که در دفاع از فمینیست زده برخی آهنگ جدایی ترانه را کوک کرده باشند تا شویی ساختگی علیه او راه بیاندازند.

از شهرزاد و جدایی و وصلش با فرهاد و قباد بگیرد تا حضورش در جشنواره کن و نامزد بهترین بازیگر زن شدن و بعد ماجرای تتو دست هایش و حاشیه هایی که برایش به وجود آمد. اما اکنون زمزمه هایی مبنی بر جدایی او و همسرش در گوشه و کنار شنیده می شود که تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن شنیده نشده. بعید نیست که در پی مسئله تتو دست هایش و حرف هایی که در دفاع از فمینیست زده برخی آهنگ جدایی ترانه را کوک کرده باشند تا شویی ساختگی علیه او راه بیاندازند. در ماه های قبل از ازدواجش نیز شایعه اینکه ترانه قصد دارد با مانی حقیقی ازدواج کند بر سر زبان ها افتاد و اکنون نیز برخی دلیل او را برای جدایی از همسرش رجوع به مانی حقیقی می دانند! این در حالی است که ترانه علیدوستی یکی از بی حاشیه ترین بازیگران است که کمتر زندگی خصوصی اش در دایره رسانه ها افتاده! با اینکه هر ازدواجی ممکن است به طلاق منجر شود اما امیدواریم که این خبر شایعه باشد.
شایعه یا واقعیت؟!؛ طلاق ترانه علیدوستی از همسرش

ترانه علیدوستی در زمان ازدواج نیز نسبت به برخی از شایعاتی که درباره همسرش و ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش تند نشان داده و گفت:«چند هفته ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالابلندی در رابطه با زندگی خصوصی من در رسانه ها منتشر شده است. این متن که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم آور نویسنده اش درباره شخصی ترین وجوده زندگی من، از جمله نوحه سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگتر است.»

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت: 0:38